Ამბავი

ძველი მერია

ძველი მერია



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

ძველი Town Hall არის ბრწყინვალე ფედერალური სტილის სტრუქტურა, რომელიც მდებარეობს ვილმინგტონში, დელავერში, მარკეტის ქუჩის 500 კორპუსში, დელავერის ჩრდილოეთ ნაწილში. აშენდა 1798 წელს, იგი ფუნქციონირებდა როგორც პოლიტიკური და სოციალური საქმიანობის ცენტრი ვილმინგტონის ბავშვობაში. დარბაზი იყო სამოქალაქო ორგანიზაციების შტაბი და თავშეყრის ადგილი. ჯორჯ ვაშინგტონის გარდაცვალება დაფიქსირდა აქ 1799 წელს და მარკიზ დე ლაფაეტი და პრეზიდენტი ენდრიუ ჯექსონი დაესწრნენ მიღებას და ვახშამს აქ დაახლოებით 1824 წელს. 1851 წელს, ჰენრი კლეის სხეული განთავსდა სახელმწიფო დარბაზში. ისტორიული ღირსშესანიშნაობა იყო ქალაქის შეხვედრების პალატა, ოფისები და გამოწერის ბიბლიოთეკა. ის ასევე იყო მონათმფლობელობის შეხვედრების ადგილი და ბედის ირონიით, მსახურობდა ქალაქის ციხეში, სადაც გაქცეული მონები იმყოფებოდნენ. ძველი კლასიკური სილამაზით აღდგენილი ძველი ქალაქის დარბაზს აქვს გამოფენების, პროგრამებისა და სპეციალური ღონისძიებების ჩატარება მთელი წლის განმავლობაში.


ძველი მერია

ეს იყო 1930 წელი და ჯ. ნელსონი აირჩიეს მერად. რწმუნებულები იყვნენ J.W. მაკჰიუ, ლ. ჰინერი, ჯ.ჰ. როუდსი, მორის რეინბერგი და მარშალ ბონდი.

იმავე წელს საბჭომ კენჭი უყარა 1000 კვადრატული მეტრი აგურის შენობის აშენებას სახანძრო მანქანა, ციხის საკანი, მერი და რსკუს ოფისი და საკრებულოს სხდომათა ოთახი 4,200,00 დოლარად. ძველი ქალაქის დარბაზი აშენდა ბეტონის გამოყენებით და დასრულდა 1931 წელს Zachary & rsquos Office & amp; ციხეში. რამდენიმე წლის შემდეგ, საჯარო ბიბლიოთეკა საცხოვრებლად გადავიდა.

ტექნიკა გარკვეულწილად ახალი იყო სცენაზე და მან მნიშვნელოვანი გარეგნობა წარმოადგინა ზაქარიას ბიზნეს უბნის ცენტრში. 1903 წელს ზაქარიის ცენტრში დამანგრეველმა ხანძარმა გაანადგურა ძველი ხის მერია და 28 წელი გავიდა, სანამ მთავრობის ძველი ადგილი შეიცვალა ახალი სამთავრობო შენობით.

მერს ეცვა ქუდი თითოეული ფუნქციის შესაბამისად - მან შეაგროვა საგზაო ჯარიმები და კომუნალური გადასახადები, იყო მოხალისე სახანძრო სამსახურის განუყოფელი ნაწილი და ადგილობრივი მმართველობის უფროსი. ზაქარიას მოხალისე სახანძრო სამსახური შეიქმნა იმავე წელს, როდესაც ძველი მერია დასრულდა.

ძველი ქალაქის დარბაზი აშენდა სატუმბი სადგურის გვერდით, რომელიც ახლა ამოღებულია. როგორც კი ქალაქი დაკარგეს, მათ გადაწყვიტეს, რომ წყლის სისტემა უნდა ჰქონოდათ. 1932 წლის ივლისში ქალაქის საბჭომ ხმა მისცა 5,600 დოლარის დახარჯვას სახანძრო სამსახურის ახალი სახანძრო მანქანისთვის. როდესაც მერია აშენდა, მამაკაცებს მაინც უწევდათ სახანძრო ძრავის დაძვრა. (მონტეგუდო)

გორდონ სტილი 1943 წელს, ათ წელზე მეტი ხნის განმავლობაში მსახურობდა მოხალისე სახანძრო სამსახურში. თუ ხანძარი იყო, ვიღაც დაურეკავს მერს და rsquos ოფისს, - თქვა სტილიმ. შენობის თავზე იყო დიდი სირენა. ის ჩართავდა მას & rdquo.

& ldquo ჩარლი ფონტე, რომელიც მუშაობდა ფორდის გარაჟში მოპირდაპირე მხარეს, ყოველთვის პირველი იყო, ვინც მერიაში მივიდა. ჩარლი ფონტემ მართა ყველაფერი. & Rdquo სტილი განაცხადა. მას სურდა ყოფილიყო ის ვინც იცოდა როგორ გაეკეთებინა სატვირთო მანქანა და ყველაფერი. თუ ჩვენ გაგვიმართლა იქ მისვლამდე მისვლა, ჩვენ მასთან ერთად ვისრიალებთ, თქვა სტილიმ. წინააღმდეგ შემთხვევაში ჩვენ & rsquod ვმართავთ საკუთარ თავს & rdquo. ვიღაც წერდა მერიის დაფას დაფაზე ცეცხლის ზუსტ ადგილს. მოგვიანებით ჩამოსულმა მოხალისეებმა იცოდნენ სად წავიდნენ.

დღეს შენობაში განთავსებულია ინფორმაციის დიდი კოლექცია ადგილობრივი მოსახლეობისა და ადგილების შესახებ და განთავსებულია საკრებულოს ორიგინალური მაგიდა, სადაც ყოველთვიურად ხვდებოდნენ ალერმანები. აქ არის ანტიკური წიგნების მნიშვნელოვანი კოლექცია, რომელიც გვახსენებს იმ დღეების დაკრედიტებულ ბიბლიოთეკებს, სანამ ყველა საზოგადოებას ჰქონდა ნამდვილი ბიბლიოთეკა! ძველი ქალაქის დარბაზი ამჟამად გარემონტებულია, როგორც ქალაქის მუზეუმი და არქივები.

ქალაქი ზაქარი
4700 მთავარი ქუჩა
ზაქარი, LA 70791
225-654-0287


ისტორიული შენობები და ადგილები

ისტორიული Fairfax City, Inc. (HFCI) ეხმარება ქალაქს ისტორიული შენობებისა და ადგილების ინტერპრეტაციაში და აგროვებს სახსრებს შენობების შენარჩუნებისთვის. HFCI არის ქალაქ Fairfax– ის ისტორიული რესურსების ოფისის მრჩეველი საბჭო, რომელიც პასუხისმგებელია ქალაქის საკუთრებაში არსებული ისტორიული ქონების ფუნქციონირების მართვაში.

ქალაქი ფეირფაქსის ისტორიული შენობები და ღირსშესანიშნაობები არის ადგილობრივი მემკვიდრეობის ხელშესახები შეხსენება და მნიშვნელოვანი როლი, რომელიც ქალაქმა შეასრულა, როგორც ჩრდილოეთ ვირჯინიის მთავარ გზაჯვარედინზე და სასამართლო ცენტრზე. ისტორიული ძეგლების უმეტესობა მდებარეობს ქალაქის ცენტრალურ უბანში. 1987 წელს ქალაქი ფეირფაქსის ისტორიული უბანი დასახელდა ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრში. რაიონი მოიცავს სხვადასხვა ტიპის შენობებს და სტილებს, მათ შორის Fairfax Court House (1800), Ratcliffe-Allison-Pozer House (1812), William Gunnell House (c181835), Joshua Gunnell House (c181830), Ford House (დაახლ. 1835 წ.), ფეირფაქსის დაწყებითი სკოლა (1873 წ.), (1992 წელს გაფორმებულია Fairfax მუზეუმში და ვიზიტორთა ცენტრში), ძველი ფეირფაქსის ციხეში (1885 წ.), ძველი ქალაქის დარბაზში (1900 წ.) და მარრის ძეგლი (1904 წ.).

უფასო ბროშურები გთავაზობთ საფეხმავლო ტურს ძველ ქალაქ Fairfax– ის ღირსშესანიშნავი შენობებისა და ძეგლების შესახებ (იხილეთ ისტორიის რუკა თვითმმართველობის გასეირნების ტურით) და გთავაზობთ ქალაქის მოკლე ისტორიას. ეს ბროშურები ხელმისაწვდომია

ფეირფაქსის მუზეუმი და ვიზიტორთა ცენტრი
10209 მთავარი ქუჩა
Fairfax, VA 22030
703.385.8414 და მერიაში

პერიოდულად შემოგთავაზებთ ქალაქის და ისტორიული უბნის გიდის სასეირნოდ ტურებს HFCI და მუზეუმი, დარეკეთ 703.385.8414

ისტორიული ოლქის გარეთ არსებული ისტორიული მახასიათებლები ასახავს მე -19 საუკუნის სოფლის მემკვიდრეობის არეალს და მე -20 საუკუნის გარდაქმნას ვაშინგტონის გარეუბანში, ბლენჰაიმში, 1859 წლის აგურის ფერმა ძველი ლის გზატკეცილზე, ცნობილია თავისი 100-ზე მეტი წარწერით კავშირიდან. ჯარისკაცები, როდესაც Fairfax სასამართლოს შენობა ფართობი იყო დაკავებული პერიოდულად 1862-1865 წლებში. ბლენჰაიმი ყოველწლიურად მასპინძლობს სამოქალაქო ომის დღეს მაისის პირველ შაბათს. ისტორიული ბლენჰაიმის სამოქალაქო ომის ინტერპრეტაციული ცენტრი გაიხსნა საზოგადოებისთვის 2008 წელს. Tastee 29 ვახშამი, რომელიც აშენდა 1940 წელს ლის გზატკეცილის ლის კომერციულ დერეფანში, ასევე ინდივიდუალურად არის მითითებული ეროვნულ რეესტრში.

ქალაქის საკუთრებაში არსებული ხუთი ისტორიული შენობაა Fairfax დაწყებითი სკოლა [ახლანდელი Fairfax მუზეუმი და ვიზიტორთა ცენტრი], ძველი Town Hall, Ratcliffe-Allison House, Historic Blenheim and Grandma ’s Cottage.

ძველი მერია

ძველი მერია არის ქალაქის სოციალური არქიტექტურული ქვაკუთხედი. ჯოზეფ ე ვილარდმა საჩუქრად გადასცა დარბაზი ფეირფაქსის მოქალაქეებს 1900 წელს. აშენებული არტურ ტომპსონის მიერ, ადგილობრივი კონტრაქტორი, კლასიკური აღორძინების სტილის დარბაზი ინარჩუნებს თავისი ორიგინალური ხის ნაწარმოებების დიდ ნაწილს. ძველი ქალაქის დარბაზში და#8217 -ის მეორე დონეზე განთავსებულია ჰადლსონის ბიბლიოთეკა და მდებარეობს Fairfax Art League.

რეტკლიფ-ელისონ-პოზერის სახლი და პოზერ გარდენი

რიჩარდ რეტკლიფის მიერ 1812 წელს აშენებული ეს სახლი არის ქალაქის უძველესი რეზიდენცია. ეს სახლ-მუზეუმი განმარტავს მისი თორმეტი მფლობელისა და მობინადრეების ყოველდღიურ საქმიანობას, ასახავს მე –19 და მე –20 საუკუნეების მთავარ ქუჩაზე კომერციულ და საშინაო ცვლილებებს. ბოლო ორი კერძო მფლობელი იყო დოქტორი ქეით უოლერ ბარეტი, გამოჩენილი სოციალური რეფორმატორი და მისი ქალიშვილი კიტი პოზერი. პოზერმა, პატივცემულმა მებაღემ, ქალაქი გადასცა ქალაქს 1973 წელს. სახლი ღიაა საზოგადოებისთვის უფასო ტურებისთვის დილის 11 საათიდან საღამოს 2 საათამდე. შაბათები აპრილიდან ოქტომბრის ჩათვლით, ქალაქის მრავალი სპეციალური ღონისძიების დროს, გაზაფხულსა და შემოდგომაზე შემოთავაზებული სასეირნო ტურების დროს, დანიშვნის ელექტრონული ფოსტით ან ზარით 703.385.8414

ქალაქმა ფეირფაქსმა შეიძინა 12 ჰექტარი ქონება 1999 წლის დასაწყისში, რათა შეენარჩუნებინა იგი სამოქალაქო ომის ინტერპრეტაციულ ცენტრად და ღია ცის ქვეშ მდებარე პარკად. ეს ქონება ოდესღაც 367 ჰექტარი ფერმა იყო ალბერტ უილკოქსონის საკუთრებაში. სახლი, რომელიც მან ააგო 1859 წელს არის ცენტრალური დარბაზი, ბერძნული აღორძინების სტილის აგურის აგარაკი. სახლი შეიცავს სამოქალაქო ომის წარწერების მოცულობითი და საუკეთესოდ შემონახულ მაგალითებს ერში, “ დღიური კედლებზე და#8221, რომელიც გვაწვდის ინფორმაციას სამოქალაქო ომის დროს ჯარისკაცების ტიპურ ცხოვრებაზე. ნაციონალურად მნიშვნელოვანია 100 -ზე მეტი ხელმოწერის, ხელოვნებისა და პოეზიისათვის, რომელიც შეიქმნა კავშირის ჯარისკაცების მიერ სახლის დაკავებისას 3 შემთხვევაში. ქონება 2001 წელს დაემატა ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრს. საიტი ასევე მოიცავს სამოქალაქო ომის მუზეუმს და ინტერპრეტაციულ ცენტრს 5000 კვადრატულ მეტრზე, ასამბლეის დარბაზს, გარე პერგოლის ეზოს, საჩუქრების მაღაზიას და საპირფარეშოებს, რომლებიც ყველა ADA– სთვის არის ხელმისაწვდომი. მუზეუმი ღიაა სამშაბათ-შაბათს 10-დან 15 საათამდე, ხოლო სახლისა და ადგილის სახელმძღვანელო შემოთავაზებულია საღამოს 13 საათზე. სამოქალაქო ომის სპეციალური პროგრამები ყოველთვიურად ტარდება. ცენტრი ქირავდება კერძო ღონისძიებებისთვის. ზოგადი ინფორმაციისთვის დარეკეთ 703 591 0560 და გაქირავებისათვის დარეკეთ 703 385 7858.

ბებიის აგარაკი

ბებიას კოტეჯი მნიშვნელოვანია როგორც არქიტექტურისთვის, ასევე ისტორიისთვის. აგარაკი თავისი ისტორიის უმეტესი ნაწილის მიერ დაიკავა მარგარეტ კონ ვილკოქსონ ფარმა, რეზინ ვილკოქსონის ქალიშვილმა, ვილკოქსონის ქონების მფლობელმა (მოგვიანებით დაერქვა “ ბლენჰაიმი ”). მარგარეტ ფარ დაკრძალულია ბლენჰაიმის სასაფლაოზე. აგარაკი სავარაუდოდ თარიღდება 1830-იან ან 1840-იან წლებში და მნიშვნელოვანია მისი შეხამება კედლის კონსტრუქციისა და ხის იშვიათი ჩარჩოებით აგურის შევსებით სახურავს შორის სახლის უძველეს ნაწილში.

კოტეჯის თავდაპირველი ადგილმდებარეობა იყო მთავარი ქუჩის და ძველი ლი გზატკეცილის კუთხეში, სადაც მდებარეობს მთავარი ქუჩის სავაჭრო ცენტრი. იგი იქიდან 1962 წელს გადაიტანეს ძველ ლის გზატკეცილზე, ლეიტონ ჰოლ დრაივის მახლობლად. კოტეჯი 2001 წელს გადავიდა ბლენჰაიმის მამულში.

ფეირფაქსის მუზეუმი და ვიზიტორთა ცენტრი

Fairfax Museum & amp Visitor Center მდებარეობს ვაშინგტონ დულეს საერთაშორისო აეროპორტსა და ვაშინგტონს შორის, ჩრდილოეთ ვირჯინიის გულში. მუზეუმი და ვიზიტორთა ცენტრი და ქალაქი ფეირფაქსი უზრუნველყოფენ სტრატეგიულ საფუძველს რაიონში, მანასას, ტაისონსის კუთხეში და ჩრდილოეთ ვირჯინიის მონახულებისათვის და#8212, შენანდოას ველისა და Skyline Drive– ის ჩათვლით.

მუზეუმის პროფესიონალებით და დაქირავებული მოხალისეებით დაკომპლექტებული, Fairfax Museum & amp Visitor Center მდებარეობს ყოფილ Fairfax დაწყებით სკოლაში, რომელიც აშენდა 1873 წელს, როგორც პირველი ორსართულიანი სკოლა Fairfax County– ში. ჩამოთვლილია ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრში, დაწესებულება არის შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირთათვის.

ვიზიტორთა ცენტრი აწვდის ზოგად ინფორმაციას ტურისტებისათვის და მაცხოვრებლებისთვის, საცხოვრებლის, რესტორნების, ტრანსპორტისა და ისტორიული და ბუნებრივი ატრაქციონების ჩათვლით. ვიზიტორთა ცენტრი ასევე არის ადგილი, რომ გაეცნოთ განსაკუთრებულ მოვლენებს ქალაქში და მის გარშემო.

მუზეუმი აწარმოებს სპეციალურ გამოფენებს ქალაქის ისტორიის შესახებ, უზრუნველყოფს საგანმანათლებლო ურთიერთობას სკოლისა და ახალგაზრდული ჯგუფებისთვის და გთავაზობთ გასეირნებას ძველი ქალაქის ფეირფაქსსა და ქალაქის ისტორიულ შენობებზე გაზაფხულზე და შემოდგომაზე.

დაწესებულების საჩუქრების მაღაზია ინახავს წიგნებს, ხელოვნების ანაბეჭდებს და სუვენირებს, რომლებიც დაკავშირებულია ფეირფაქსთან და ვირჯინიის ისტორიასთან.

ფეირფაქსის მუზეუმი და ვიზიტორთა ცენტრი
10209 მთავარი ქუჩა, ფეირფაქსი, VA 22030
ღიაა ყოველდღე დილის 9 საათიდან საღამოს 5 საათამდე
დაიხურა ახალი წელი ’ დღე, აღდგომის კვირა, მადლიერების დღე, შობის ღამე (ნახევარი დღე) და შობის დღე
703-385-8414 ან 1-800-545-7950 უფასოა


ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი 1985 წელს ჩამოთვლილია ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრში. ამ ვებ – გვერდის შინაარსის ნაწილი ადაპტირებულია ორიგინალური ნომინაციის დოკუმენტაციის ასლიდან. [1]

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი არის შედარებით უცვლელი მეცხრამეტე საუკუნის ბოლოს და მეოცე საუკუნის დასაწყისის სამოქალაქო და საცხოვრებელი შენობების მცირე კონცენტრაცია, რომლებიც წარმოადგენენ ქალაქ ჰანტინგტონის საუკუნის სამოქალაქო ბირთვს. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი შეიცავს სამოქალაქო შენობების უდიდეს კოლექციას ჰანტინგტონის მრავალჯერადი რესურსების არეალში. გარდა ამისა, ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი ასევე შეიცავს ეკლესიას, სასაფლაოსა და არქეოლოგიურ ადგილს, რომელიც ასახავს სოფლის 1653 წლის დასახლებას და XIX საუკუნის დასაწყისის ზრდას და ამით ავლენს ქალაქის არქიტექტურული და ურბანული განვითარების ფართო ნიმუშებს მეჩვიდმეტე შუა რიცხვებიდან ადრეულ ხანებამდე. მეოცე საუკუნე. განლაგებულია ჩრდილოეთ ცენტრალურ ნაწილში, შეუსაბამო სოფელ ჰანტინგტონში, ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი ჰანტინგტონის ცენტრალური კომერციული და საქმიანი ბირთვის მიმდებარედ. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი შეიცავს ათ მონაწილე ელემენტს: რვა შენობა და ორი ადგილი. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიულ უბანში ერთადერთი არაკომერციული ქონება არის თანამედროვე კომერციული შენობა.

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი მდებარეობს იმ სამი ხეობის შუაგულში, რომლის გარშემოც განვითარდა ქალაქი ჰანტინგტონი და მისი სხვადასხვა სოფლები. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის შენობები ერთმანეთთან ახლოს მდებარეობს გამოჩენილ გორაკზე, რომელიც ცნობილია როგორც "ქალაქის გორა", რომელიც გადაჰყურებს ჰანტინგტონის ცენტრალურ ბიზნეს უბანს დასავლეთით. ხეობა, რომელიც შეიცავს ძველი ქალაქის მწვანე ისტორიულ უბანს, არის გორაკზე აღმოსავლეთით. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული ოლქის საზღვრები მკაფიოდ არის გამოკვეთილი დასავლეთით და ჩრდილოეთით ცენტრალური საქმიანი უბნის მიმდებარე თანამედროვე და ინტენსიურად შეცვლილი მეცხრამეტე საუკუნის ბოლოს. საცხოვრებელი ადგილები სასაფლაოს სამხრეთ და აღმოსავლეთით ნასაუს გზაზე გამოირიცხა მათი თანამედროვე კონსტრუქციის გამო.

ძველი ქონების ისტორიული უბნის ყველა ქონება, გარდა უნივერსალისტური ეკლესიისა, მდებარეობს აღმოსავლეთ მთავარი ქუჩის ორივე მხარეს, ქალაქის მთავარი გზატკეცილი.

ძველი სამარხი, რომელიც მოიცავს Fort Golgotha– ს არქეოლოგიურ ადგილს (ორივე ჩამოთვლილია ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრში, 1981), იკავებს ოთხ ჰექტარ ტყით დაფარულ გორაკს მთავარი ქუჩის სამხრეთ მხარეს. უნივერსალისტური ეკლესია გადაჰყურებს სასაფლაოს ნასაუს გზის აღმოსავლეთი მხრიდან, რომელიც პერპენდიკულარულად გადის აღმოსავლეთ მთავარ ქუჩაზე. საუკუნის დასაწყისში მდებარე სამი რეზიდენცია, რომელიც შედის ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიულ ოლქში, მიემართება მთავარი ქუჩის სამხრეთ მხარეს ძველი სამარხების მიღმა, რადგან გორა მიედინება ხეობაში. მიუხედავად იმისა, რომ ძველი შენობის ისტორიული უბნის სხვა შენობები ქუჩასთან საკმაოდ ახლოს მდებარეობს, სამი რეზიდენცია განლაგებულია მცირე პარკინგის ადგილებით ან ფართო გაზონებით მათ წინ.

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი არის სამოქალაქო და საცხოვრებელი კორპუსების მცირე, შეკრული კონცენტრაცია, რომელიც, სხვა ეროვნული რეესტრისგან განსხვავებით, ისტორიული უბნებისგან განსხვავებით, გარეგნულად ქალაქურია თავისი დიდი თვალსაჩინო შენობებისა და საერთო კომპაქტურობის გამო. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის თვისებები თარიღდება ქალაქის დაარსებიდან 1653 წელს, მეოცე საუკუნის დასაწყისში. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის ცენტრში არის ძველი სამარხი, რომელიც შეიცავს მეთვრამეტე და მეცხრამეტე საუკუნის ქვიშაქვისა და ფიქალის საფლავის უნიკალურ კოლექციას, რომელთაგან ბევრი გამოირჩევა დეკორატიული ნიმუშებით, მოტივებითა და წარწერებით. აშენდა 1837 წელს, ახლომდებარე უნივერსალისტური ეკლესია არის ორსართულიანი ბორბლიანი და ბორბლიანი ბერძნული აღორძინების სტილის შენობა გუმბათოვანი შვერილით, ფართო ანტაბლატურით, დაწყვილებული მრავალსართულიანი ორმაგი ჩამოსაკიდი ბილიკით და დახურული შესასვლელი ვერანდით პილასტრებითა და პარაპეტით. როჯერსის სახლი (დაახლ. 1885 წ.), ფუნელ ჰაუსი (დაახლ. 1855 წ.) და სტიუარტ ჰაუსი (დაახლ. 1895 წ.) არის მშვენივრად დეტალური, კარგად შემუშავებული ამერიკული დედოფალი ანას არქიტექტურის სტილის მაგალითები, რომელიც მდებარეობს ეკლესიის გვერდით აღმოსავლეთ ბოლოში. უბანი. ისინი გამოირჩევიან ისეთი სტილისტური მახასიათებლებით, როგორიცაა შინგლისა და საფარის დაფა, არარეგულარული და მრავალფეროვანი ფენესტრაცია, გადახვეული აივნები და დეკორატიული ხის მორთულობა. ერთსართულიანი სავაჭრო სკოლა (დაახლ. 1900 წ.) არის ტიუდორების აღორძინების სტილის შესანიშნავი მაგალითები, რომელიც პოპულარული იყო მეოცე საუკუნის ბოლოს. ორივე შენობა განლაგებულია ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის ცენტრთან და აქვს ნახევრად ხის და შუშის შუშის ბოლოები, დეკორატიული მოზაიკა, მრგვალი თაღოვანი შესასვლელები და დაფნის ფანჯრები. აშენდა 1910 წელს, დიდი ორნახევარიანი აგურის ყოფილი მერია ნეოკლასიკური სტილით, თავისი მონუმენტური პორტიკული წინაპირით, მარმარილოს მორთვით, მოდიფიცირებული კარნიზით და საათის კოშკით და არის ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის ცენტრი.

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი არქიტექტურულად და ისტორიულად მნიშვნელოვანია, როგორც შენობებისა და ადგილების მცირე კომპაქტური კონცენტრაცია, რაც ასახავს არაკორპორაციულ სოფელ ჰანტინგტონის ზრდა-განვითარებას მეჩვიდმეტე საუკუნის შუა წლებიდან მეოცე საუკუნის დასაწყისამდე. შენობების დიდი უმრავლესობით დათარიღებულია 1885 წლიდან 1910 წლამდე, ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია, როგორც საუკუნის დასაწყისში მდებარე ჰანტინგტონის სამოქალაქო და საცხოვრებელი ბირთვი. გარდა ამისა, ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი შეიცავს ბერძნული აღორძინების სტილის უნივერსალისტურ ეკლესიას (1837) და ძველ სამარხს, რომელიც თარიღდება სოფლის დასახლებიდან 1653 წელს და ასევე მოიცავს რევოლუციური ომის ციხესიმაგრის არქეოლოგიურ ადგილს, ფორტ გოლგოთა (ორივე ეროვნული რეგისტრაცია ჩამოთვლილია 1981 წელს). ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი არის ისტორიული საკუთრების ყველაზე მნიშვნელოვანი კონცენტრაცია, რომელიც დარჩა ჰანტინგტონის ცენტრალურ ბიზნეს უბანში. შენობები კარგად არის შემუშავებული, მეცხრამეტე საუკუნის და მეოცე საუკუნის დასაწყისის პოპულარული სტილის უაღრესად დეტალური მაგალითები. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი შეიცავს რამდენიმე ყველაზე კარგად განვითარებულ, არქიტექტურულად დახვეწილ შენობას ქალაქში და ის რჩება გამორჩეული და დიდწილად ხელუხლებელი ისტორიული ანკლავი მრავალრიცხოვანი რესურსების არეალში.

მიუხედავად იმისა, რომ მეჩვიდმეტე საუკუნის ჰანტინგტონში სახლის დაკრძალვა ადრეული ჩვეულება იყო, ძველი სამარხი 1700 წლისთვის გამოიყენებოდა როგორც სასაფლაო. მდებარეობს მაღლობზე, რომელიც ცნობილია როგორც "ქალაქის გორა", ძველი სამარხი არის გამოჩენილი ადგილობრივი ღირსშესანიშნაობა ჰანტინგტონის ისტორიაში. ძველი სამარხი გამოიყენებოდა როგორც სასაფლაო ქალაქის დაარსებიდან 1653 წელს, მეოცე საუკუნის შუა ხანებამდე. ოთხი ჰექტარი სასაფლაო შეიცავს მეთვრამეტე და მეცხრამეტე საუკუნეების ქვიშაქვისა და ფიქალის საფლავის ქვების გამორჩეულ კოლექციას, რომლებიც ასახავს მრავალფეროვან ისტორიულ დეკორატიულ ნიმუშებს, წარწერებსა და მოტივებს. იმ მოვლენებიდან, რაც მოხდა სასაფლაოზე ამერიკის რევოლუციის ბოლოს, აშკარაა, რომ სასაფლაო იმ დროს მნიშვნელოვან ადგილს იკავებდა საზოგადოებაში. 1782 წლის ნოემბერში, ბრიტანელებმა ააგეს ციხე, რომელიც ცნობილია როგორც Fort Golgotha, ძველი სამარხის შუაგულში. ციხე-სიმაგრის ერთწლიანი ოკუპაციის დროს ბრიტანელებმა მნიშვნელოვანი ზიანი მიაყენეს სასაფლაოს, საფლავის ქვების გამოყენებით მაგიდისა და ღუმელისთვის და სხვების განადგურება. დღეს ფორტ გოლგოტას არქეოლოგიური ადგილი დიდწილად არ განსხვავდება თავად სასაფლაოსგან. სასაფლაო და ციხესიმაგრე 1981 წელს იყო რეგისტრირებული ეროვნულ რეესტრში.

როგორც სოფელი ჰანტინგტონი გაიზარდა და აყვავდა მეცხრამეტე საუკუნის დასაწყისში, უნივერსალისტური ეკლესია აშენდა 1837 წელს. აშენდა თაყვანისმცემელთა ჯგუფის მიერ, რომლებიც დაშორდნენ კალვინისტურ სარწმუნოებას, შენობა იყო ერთ -ერთი პირველი უნივერსალისტური ეკლესია, რომელიც აშენდა ლონგ აილენდზე. რა ეკლესია გამოიყენებოდა როგორც თაყვანისცემის ადგილი 1868 წლამდე და ახლა ემსახურება როგორც ამერიკული რევოლუციის თავშესაფრის ადგილობრივ ქალიშვილებს. უნივერსალისტური ეკლესია არის ბერძნული აღორძინების ორი შენობადან ერთ -ერთი, რომელიც შედის ჰანტინგტონის მრავალჯერადი რესურსების არეალში (ველცერის სახლი, ინდივიდუალური კომპონენტი). ჰანტინგტონში ბერძნული აღორძინების არქიტექტურის მრავალი სრულად შემუშავებული მაღალი სტილის მაგალითის არარსებობა განპირობებული იყო ადგილობრივი კონსერვატიული სამშენებლო ტრადიციების გავრცელებით მთელ ქალაქში, რის შედეგადაც სოფელში ჭარბობს "დასახლების პერიოდის" არქიტექტურა. ბევრი რეზიდენცია აჩვენებს ექსკლუზიურ ბერძნული აღორძინების სტილის დეტალებს ან სტილის მოკრძალებულ ადგილობრივ ინტერპრეტაციებს. უნივერსალისტური ეკლესია არის სოფლის სტილის შედარებით ფორმალური მაგალითი, რომელიც ასახავს ისეთ ადვილად იდენტიფიცირებად მახასიათებლებს, როგორიცაა ფრონტონისებრი ფსკერი, ფართო ფრიზი, პილასტრები და პარაპეტი.

ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბნის მიმდებარე ტერიტორია მეცხრამეტე საუკუნეში ნელა განვითარდა, რადგან სოფლის კომერციული და საქმიანი ბირთვი აღმოსავლეთის ხეობიდან, სადაც თავდაპირველი დასახლება მოხდა (იხ. ძველი ქალაქის მწვანე ისტორიული უბანი), შუა ხეობაში გადავიდა. ტერიტორია არ იყო ფართოდ განვითარებული მეცხრამეტე საუკუნის შუა ხანებამდე, როდესაც ჰანტინგტონმა მოიპოვა პოპულარობა, როგორც მოდური საზაფხულო კურორტი და, შესაბამისად, განიცდიდა კეთილდღეობისა და მშენებლობის პირველ რეალურ პერიოდს. ამ ხნის განმავლობაში, აგურის ორი და სამსართულიანი კომერციული შენობა აშენდა შუა ხეობაში, რომელიც ქმნიდა მჭიდროდ განვითარებულ ცენტრალურ ბიზნეს უბანს, რომელიც დღესაც ძალიან შეცვლილ მდგომარეობაშია. 1900 წელს სოფელ ჰანტინგტონს 12 000 მოსახლე ჰყავდა და მთავარი ქუჩა/ნიუ იორკის გამზირი ქალაქის ცენტრად იქნა აღიარებული. წყლის სამუშაოების კომპანია შეიქმნა 1892 წელს გაზისა და ელექტროენერგიის კომპანია მომდევნო წელს და ტროლეიბუს სისტემა აშენდა 1896 წელს. სოფელი უძრავი ქონების ბროშურებსა და ჟურნალებში აღარ იყო დაწინაურებული როგორც "დასასვენებელი ადგილი", არამედ როგორც "იდეალური გარეუბანი" ნიუ იორკში.

საუკუნის დასაწყისში კეთილდღეობა და ზრდა განაპირობა მრავალი არქიტექტურული სამოქალაქო სტრუქტურის მშენებლობამ. შექმნილია ნიუ -იორკის ცნობილი ფირმის Cady, Berg and See– ს მიერ, ჯარისკაცებისა და მეზღვაურების მემორიალური შენობა (1892) და ჰანტინგტონის სამკერვალო და სავაჭრო სკოლა (დაახლ. 1900 წ.) არის ტიუდორის აღორძინების არქიტექტურის შესანიშნავი მაგალითები. მემორიალური შენობა იყო პირველი ქალაქის ბიბლიოთეკა. საპასუხოდ ახალგაზრდების შემოდინება საზოგადოებაში და ქალაქის საჭიროება საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, მისმა კორნელიას პრემიერმა, გამოჩენილმა ადგილობრივმა მოქალაქემ და ბენეფიციარმა, შემოწირული თანხა გამოყო სამკერვალო და სავაჭრო სკოლის ასაშენებლად. მისი აშენებიდან მალევე, 1900 წელს, სკოლა აყვავდა ას ორმოცდაათი სტუდენტით და რვა ფაკულტეტის წევრით.

გამოჩენილი ფირმა Cady, Berg და See იყო პასუხისმგებელი მრავალი სამოქალაქო, კოლეჯის და კომერციული სტრუქტურის დიზაინზე ნიუ იორკის მიდამოებში და მის შემოგარენში დაახლოებით 1880 წლიდან 1900 წლამდე, როდესაც სემ დატოვა ფირმა. კადიმ და ბერგმა განაგრძეს პარტნიორობა პირველის გარდაცვალებამდე 1919 წელს. მიუხედავად იმისა, რომ ფირმა სპეციალიზირებულია სკოლისა და კოლეჯის შენობებში, განსაკუთრებით იელში, უილიამსსა და ვესლეიანში, ისინი თანაბრად განთქმულნი იყვნენ ამერიკული ბუნებრივი ისტორიის მუზეუმის დიზაინით (1890) (ეროვნული რეგისტრაცია ჩამოთვლილია) და მეტროპოლიტენ ოპერის ორიგინალური შენობა (1883) (აღარ არის შემორჩენილი). მემორიალური შენობა და სამკერვალო და სავაჭრო სკოლა ასახავს ფირმის შესაძლებლობას გამოიყენოს ტიუდორის აღორძინების არქიტექტურის სტილისათვის დამახასიათებელი ფორმები და დეტალები. ორივე შენობა გამოირჩევა შესანიშნავი ოსტატობით და უაღრესად დეტალური დეკორატიული მახასიათებლებით. ეს არის ამ სტილის მხოლოდ ხუთი მაგალითიდან ორი, რომელიც შედის ჰანტინგტონის მრავალჯერადი რესურსების არეალში (ქალბატონი თომას ჯევონსის სახლი, დელამატერი/რობინსონის სახლი, დონელის სახლი და ყველა ინდივიდუალური კომპონენტი mdash).

სტიუარტი, როჯერსი და ფუნელის სახლები იშვიათი გადარჩენილი ხელუხლებელი მაგალითებია იმ დიდი საცხოვრებლებისა, რომლებიც აშენდა გამოჩენილი ბიზნესმენებისა და სამოქალაქო ლიდერების მიერ საუკუნის დასაწყისში ცენტრალური ბიზნეს უბნის უშუალო გარეუბანში. დიდი სახლები მსგავსი მეცხრამეტე საუკუნის გვიანდელი თვალწარმტაცი სტილებით ოდესღაც "ქალაქის გორაკზე" გადიოდა აღმოსავლეთ ხეობაში, მაგრამ სახლების უმეტესობა დანგრეულია ან დაკარგულია არქიტექტურული მთლიანობა ცვლილებებისა და დამატებების გამო. ამ სამეზობლოს საშუალო კლასის კოლეგა ჯერ კიდევ არსებობს, თუმცა დასავლეთ კისრის გზის გასწვრივ (იხ. დასავლეთის კისრის გზის ისტორიული უბანი). აგებულია 1885 და 1895 წლებს შორის, საცხოვრებელი სახლები კარგად არის შემუშავებული, დედოფალ ანას არქიტექტურის სტილის უაღრესად დეტალური მაგალითები. სტიუარტის სახლი დაპროექტებულია არქიტექტურული ფირმის ლეფერტის, ჯარვისისა და კონკლინის მიერ, რომლებიც მოქმედებდნენ ლონგ აილენდზე საუკუნის დასაწყისში. მიუხედავად იმისა, რომ ჰანტინგტონის მრავალჯერადი რესურსი შეიცავს დედოფალ ანას სტილის ან არქიტექტურის მრავალ მშვენიერ მაგალითს, სტიუარტი, როჯერსი და ფუნელის სახლები გამოირჩევიან დიდი ზომით, ოსტატობის მაღალი დონით, ორნამენტის ხარისხით და ისტორიული ასოციაციებით.

ჰანტინგტონის საუკუნის დასაწყისის ზრდის ყველაზე თვალსაჩინო სიმბოლოა Town Hall, რომელიც აშენდა 1910 წელს ნიუ-იორკის ცნობილი არქიტექტორის, ჯულიან პიბოდის მიერ. ნეოკლასიკური სტილის საზოგადოებრივი არქიტექტურის წარმომადგენლობითი მაგალითი, მერია გამოირჩევა მონუმენტური შესასვლელი პორტიკით კოლოსალური კორინთული სვეტებით. ჯულიან პიბოდი (1881-1935) ყველაზე ცნობილი იყო როგორც ფირმა პიბოდიის უფროსი წევრი, ვილსონი და ბრაუნი 1924 წლიდან გარდაცვალებამდე. ჰარვარდის კურსდამთავრებული, პიბოდი სწავლობდა პარიზში და მუშაობდა ნიუ იორკში, როგორც შემქმნელი, სანამ დაიწყებდა საკუთარ ფირმას. ჰანტინგტონის მერიის გარდა, პიბოდიმ შეიმუშავა ცივი სპრინგ ჰარბორის ბიბლიოთეკა 1913 წელს (ინდივიდუალური კომპონენტი მრავალჯერადი რესურსების არეალში), ბინის სახლი ბროდვეიზე და 76 -ე ქუჩაზე (1913 წ.), და ცვლილებები სასტუმრო ასტორში (1921 წ.) რა მერია და ბიბლიოთეკა აჩვენებს პიბოდის დახვეწილობას და უნარს გამოიყენოს იმ პერიოდისა და სტილისათვის დამახასიათებელი კლასიკური ფორმები და დეკორატიული დეტალები.

საუკუნის დასაწყისში ამდენი სამოქალაქო შენობის მშენებლობა ადასტურებს ჰანტინგტონის, როგორც კარგად ჩამოყალიბებული და გამოჩენილი საზოგადოების ლონგ აილენდის ჩრდილოეთ სანაპიროზე გაჩენას. გარდა ამისა, არქიტექტორების გამოყენება სამოქალაქო შენობების დიზაინში ასახავს ქალაქის კეთილდღეობას და შედარებით სიმდიდრეს. ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიული უბანი შეიცავს არქიტექტორების მიერ შემუშავებული, მაღალი სტილის შენობების უდიდეს კოლექციას ჰანტინგტონის მრავალჯერადი რესურსების არეალში. დაწყებული ძველი სამარხიდან მერიამდე, ძველი ქალაქის დარბაზის ისტორიულ უბანში არსებული ქონება ასახავს ჰანტინგტონში განვითარების არქიტექტურულ სტილს და განვითარების ნიმუშებს მეჩვიდმეტე საუკუნის შუა წლებიდან მეოცე საუკუნის დასაწყისამდე.


30 სამხრეთ მთავარი ქუჩა, ძველი მერია (1833)

ძველი ქალაქის მერიის შენობა იპსვიჩის 30 მთავარ ქუჩაზე, ჩამოთვლილია ისტორიული ადგილების ეროვნულ რეესტრში, როგორც სამხრეთ მწვანე ეროვნული ისტორიული ოლქის ნაწილი (9/17/1980). 180 წლის განმავლობაში მასიური ბერძნული აღორძინების შენობა იდგა ელმის ქუჩისა და სამხრეთ მთავარი ქუჩის კუთხეში. უნიტარულმა ეკლესიამ ააგო იგი 1833 წელს, მაგრამ ათი წლის შემდეგ იგი მიჰყიდა ქალაქს, რომ გამოეყენებინათ როგორც მერია და სოციალური თავშეყრის ადგილი. ის სულ ახლახანს გამოიყენეს როგორც რაიონულმა სასამართლომ და ახლა საცხოვრებელი სახლებია.

ჭერი ძველი ქალაქის დარბაზში. წლების განმავლობაში შენობა გამოიყენებოდა როგორც საოლქო სასამართლო და მერია, შეჩერებული ჭერის პანელებმა დაიმალა ეს ხედი. წყლისა და ასაკობრივი დაზიანების ჭერი და თაბაშირის მედალიონი ადვილად შესამჩნევი იყო.

კონსერვაციის შეზღუდვა (10/16/2006): ქალაქი იპსვიჩი იპსვიჩის ისტორიული კომისიის მეშვეობით ინახავს შეზღუდვას ამ ქონებაზე, რომელიც გადმოცემულია შპს Ipswich RE Holdings– ის მიერ ქალაქის მიერ ქონების გაყიდვის დროს. ორიგინალური ასლი ინახება Ipswich Selectmen– ის ოფისში. შენობა ამ ხელშეკრულებებით სამუდამოდ არის დაცული. ისტორიული შენობების დანგრევის დაგვიანების კანონით გათვალისწინებული ისტორიული კომისია უფლებამოსილია შეინარჩუნოს ისტორიული სტრუქტურები და უფლებამოსილია მიიღოს გადაწყვეტილება, რომ მფლობელმა ვერ შეძლო სასურველი შენახული მნიშვნელოვანი შენობის უზრუნველყოფა.

ძველი იპსვიჩის მერიის შენობის ისტორია და#8221

სიუზან ს. ნელსონი (ფოტოებით Ipswich Playhouse– ის საიტიდან)

რამდენიმე წლის შემდეგ, რაც ქალაქმა იპსვიჩმა შეიძინა შენობა უნიტარული ეკლესიისგან, სტრუქტურა გაიზარდა და მის ქვეშ დაემატა ახალი პირველი სართული.

1830 წლის აპრილში, Ipswich– ის პირველი ეკლესიის თოთხმეტმა წევრმა დატოვა მრევლი და ჩამოაყალიბა “ დამოუკიდებელი კრების საზოგადოება ” ან უნიტარული ეკლესია. ისტორიკოსი ტომას ფრანკლინ უოტერსი გვეუბნება, რომ ახალი ეკლესია აყვავდა, იმდენად, რამდენადაც 1833 წლისთვის მრევლს შეეძლო აეშენებინათ სრულიად უახლესი ეკლესია იპსვიჩში სამხრეთ მთავარი ქუჩის გასწვრივ, ელმის ქუჩის კუთხეში. უნიტარიელები უნდა იყვნენ მოაზროვნეები არქიტექტურულად და რელიგიურად, რადგან მათ ააგეს პირველი ბერძნული აღორძინების საზოგადოებრივი შენობა იპსვიჩში. ეკლესიის შენობა ჯერ კიდევ არსებობს, გაცილებით ძველი ძველი ქალაქის დარბაზში. როგორც ასეთი, ის არის უძველესი ეკლესია იპსვიჩში, რომელიც დათარიღებულია CA 1848 ლინბრუკის ეკლესიით.

უნიტარული ეკლესია დაახლოებით სამოცდათორმეტი ფუტის სიგრძისა და ორმოცდაოთხი ფუტის სიგანის იყო. სამი ძალიან მაღალი დახურული ფანჯარა მიდიოდა ისტორიისა და ნახევარი ეკლესიის თითოეულ მხარეს, რომელიც წარმოადგენდა ტაძარს სამხრეთ ცენტრალურ ქუჩაზე, ღრმა ფრიზის ზოლით კარნიზზე. შენობის კუთხეები დაცული იყო თავისუფალი კოლოფიანი პილასტრებით, რომლებიც ფრიზს უჭერდნენ მხარს, ხოლო დორიული სვეტების წყვილი ცენტრალურ ხვრელს ფარავდა შესასვლელში. ორსართულიანი სახურავის მწვერვალზე სამრეკლომ შენობას მისცა საჭირო სიმაღლე და მორწმუნეებს თაყვანისცემისკენ მოუწოდა.

ძველი ქალაქის დარბაზმა თავდაპირველად დაიცვა სამრეკლო უნიტარული ეკლესიისგან.

მიუხედავად იმისა, რომ უნიტარულმა ეკლესიამ დაიწყო თავისი ცხოვრება დიდი ენერგიით იპსვიჩში (და შეიძლება არქიტექტურულად შთაგონების წყარო ყოფილიყო სამხრეთ სამრევლოსთვის, რომელმაც 1838 წელს წამოიწყო სამშენებლო კამპანია), მას არ შეეძლო საკუთარი თავის შენარჩუნება. 1843 წლისათვის უნიტარული ეკლესია აღარ იყო და მან თავისი ეკლესიის შენობა მიყიდა ქალაქ იპსვიჩს. ეკლესიის საყრდენები ამოიღეს და გაყიდეს ლაინებრუკის ეკლესიას, სადაც ისინი ჯერ კიდევ დამონტაჟებულია.

უოტერსმა დაწერა ახალი მერიის შესახებ, რომ ის "მნიშვნელოვნად გაფართოვდა და გარემონტდა ქალაქისთვის". თუ ასეა, რა თქმა უნდა, ეს არ იყო ბოლოჯერ. 1866 წლისთვის ძველი უნიტარული ეკლესია, როგორც ჩანს, არაადეკვატური იყო ქალაქის მოსახლეობის საჭიროებებისთვის, სოციალური შეკრების ადგილის გარდა, ქალაქის საოფისე ფართის გარდა. ქალაქმა შეიძინა მეტი მიწა თავისი არსებული ადგილის მიმდებარედ 1866 წელს, მაგრამ ვერ შეძლო ძველი შენობის გადატანა ან გაუმჯობესება მანამ, სანამ საქმეები არ დაიძაბებოდა 1876 წელს.

იპსვიჩის ისტორიკოსი და ისტორიული კომისიის ყოფილი წევრი ალისა კინანი მოჰყავს უცნობი ჟურნალისტი 1876 წლიდან, ”ეს მართლაც ახალგაზრდა იფსვიჩი იყო ძველი იფსვიჩის წინააღმდეგ, მაგრამ პროგრესული ელემენტი იმდენად შორს არის ამაღლებაში, რომ ეს საკითხი საბოლოოდ დადგა ხალხის წინაშე. რა თქმა უნდა, ჩვენ უკვე გვაქვს ქალაქის სახლი, მაგრამ ნაბიჯები იმდენად არის შეღებილი თამბაქოს წვენით, რომ წყალდიდობამ ვერ შეძლო მათი გარეცხვა და#8230 ეს არის პატარა, ვენტილირებადი, მისი კედლები გაშავებულია ანთებული ნათურებით და თბება ორი უძველესი და ჟანგიანი ღუმელები ... "

ძველი მერია, დაახლოებით 1950 წ.

კინანი იუწყება, რომ 1876 წლის საქალაქო შეხვედრაზე გადაიდო, ახალგაზრდა და#8220 პროგრესულებმა და#8221 ცდილობდნენ ძველი მერიის დანგრევას და ახლის აშენებას 10 000 დოლარად. Instead they got snookered by a series of wily political moves on Town Meeting floor and, “the voters were surprised to discover the next day that they had voted, without discussion, to enlarge, move, and repair the old Town Hall for the sum of $6,000. ”The contract to move and enlarge the Town Hall was awarded to the firm of Russell and Archer, and the Hall was moved twenty feet forward, the entirety of the old Town Hall building raised in the air, and a new first floor placed beneath it. In addition, a large addition was added to the rear (east) of the building.

The John Knowlton house was demolished so that the Ipswich Town Hall could be moved to its present location. Source: Antiquarian Papers

The building today retains this 1876 form, except for the section that housed the General Sutton Hook and Ladder Fire Company. On the exterior, the Doric columns were removed from the front facade, and replaced with a pair of double-hung windows, and the recessed entry was thus enclosed, creating a flat front facade. The four boxed pilasters were retained, and were copied on the new first floor addition. A belt course band was added where the new first floor joined the old church/Town Hall, to disguise and decorate the joint. A 1906 postcard shows the addition of a columned portico to shade the entry.

The Town Hall in the early 20th Century

On the inside of the building, the changes were even more dramatic. A new court room and town offices were installed and a second floor auditorium was created, seating 800 on the main level with another 100 in the balcony. The stage was forty-four feet wide with two dressing rooms. Local historian Harold D. Bowen reported that on October 9, 1920 a fire at the Town Hall threatened to destroy the building but was confined to the lower level, with losses set at $8200, a significant amount for 1920.

It seems probable that the first floor interior finishes that are early twentieth century in appearance may date from repairs following this fire. For example there are several doors with two light transoms above them, and one of the offices retains a pressed tin ceiling. However, Alice Keenan reports multiple revisions of the interior office spaces of Town Hall, without assigning dates to them, so it is impossible to be sure which elements of finish date to which period without further study. Historian Bowen also reported that, “The building also had a belfry tower which was removed a few years ago. I learned only recently that when this belfry was removed the bell was stored and later given to the Greek society for installation in their new church after the first church had burned. It is there today at the Greek church.”

A dire need for new office space led Town Manager George Howe to hire the firm of Anderson Nichols to oversee extensive renovations to Town Hall between 1983-84. The old front entry to Town Hall on the South Main Street side with its wide central stair and second floor balcony was demolished and enclosed to create additional second floor space and an elevator for handicap accessibility. The first floor was thus reconfigured to create a smaller single story front lobby and one large office in the front southwest corner of the building.

At this time the second floor was partitioned, a staircase to the balcony was removed and replaced with a metal spiral stair, and an elevator shaft was installed adjacent to the other staircase, effectively blocking it for access into the balcony area. A dropped ceiling was installed over the auditorium to close off the balcony area and create lower more sound proof and heat efficient offices on the second floor. This effectively disguised the original form of the auditorium space.

There were no substantive changes to the Old Town Hall since its last major renovation in the 1980’s, until the walls were stripped by the owners in 2007. In 2016 the Old Town Hall was purchased for conversion to a condominium.


Guardians of the Past

"Museums play a vital role in the development of a community. Museums preserve and display instructively the records of the people who played a role in the development of our various districts. Each city in Ontario should provide these institutions. The opening of this museum is a step in the advancement of Oxford County."

So stated Wilfred Jury, University of Western Ontario Museum Specialist at the opening of the New Oxford County Museum in 1948. He was in good company-joining him on stage were Provincial Treasurer, the Hon. Lesley M. Frost, Dr. G. E. Hall, President of the University of Western Ontario, and Historian Fred Landon. Woodstock Mayor D. A. Thompson and Oxford County Warden T. Gordon Ross welcomed visitor's to the Museum.

The Woodstock Museum was initiated by the Oxford Historical society in 1897. Today it continues to collect, publish, exhibit and teach in the Old Town Hall.

In 1980, interior restoration work on the Old Town hall began. The Mayor's Office, Council Chamber, Original Entrance Foyer and Grand Hall were restored to their 1880s appearance. Renovations focused on improving public accessibility and modern facilities. On the exterior of the building, restoration of the wood shingle roof, the chimneys and the cupola returned the roofline to the 1860s look.

In 2000, the final restoration stage was completed. Masonry work on the walls, foundation and parapet has restored the 1853 architectural details that distinguish the building as a National Historic Site. Twenty years of meticulous conservation have ensured that Woodstock's most important heritage building remains a vital community museum in the 21st century.

The Woodstock Museum NHS, is a member of The National Historic Sites Alliance for Ontario (NHSAO). This is an organization of owners and managers of National Historic Sites (NHS) who work to conserve and present the rich heritage of NHS in Ontario. Membership to open to any National Historic Site in the Province.

In 1955, the Historic Sites and Monuments Board of Canada recommended that the Woodstock Town Hall be designated as a "structure of national historic importance" because.

" . it is a fine example of a colonial adaptation of a British town hall and because of its long association with the political and social life of Oxford County"

The building exterior and interior are protected by a 1998 Heritage Easement through the Ontario Heritage Foundation and Museum Square, including the Old Town Hall, holds a municipal heritage designation.


HISTORY OF OLD TOWN HALL

The Wilton Garden Club has had a long relationship with Old Town Hall dating back to the early 1930s when it stepped in to renovate and preserve this beautiful and historic building. At the time, Old Town Hall had been sitting idly after the current Town Hall was built, and it rapidly began to deteriorate. The Club undertook an ambitious overhaul of the building at that time and later added a small section to the rear of the building to make room for a kitchen, restrooms, a furnace, and a small greenhouse. The Club embarked on a second renovation in 1977 when rotten support timbers were discovered and the building was condemned for use. Upon the completion of that renovation, Old Town Hall was officially reopened in December of 1980 with the Club acting as rental agent and caretaker of the town-owned property.

Ისტორიული ფონი

In 1828, a town meeting was convened after services in the Wilton Congregational Church at which time Wilton residents voted to build a “Townhouse.” Nathan Comstock, who lived across the street from the Congregational Church, donated the property for such a building and deeded it to the Town of Wilton. The first meeting was held in the new but unfinished building in October of the same year. The construction of the Townhouse was finally completed in 1832, the date ascribed to the building and found on the plaque above the front door today.

The first floor of the Townhouse was used for town meetings while the second floor housed the Wilton Academy, a private secondary school which prepared its students for college. The Wilton Academy continued to occupy the second floor until 1867. Sometime after that, most of the second floor was removed except a section which became a balcony and is still in existence today.

Old Town Hall continued to be used as the site of Wilton’s town meetings, a form of town government currently in use in Wilton and many other New England towns. In 1928-29, Old Town Hall was pressed into service as a schoolhouse after a one-room school in town burned down and others became overcrowded. Eventually, the town outgrew the building completely such that residents attending town meetings had to stand outside and shout their remarks through the windows. The balcony was often so filled with people that it was in danger of collapsing on the heads of those seated below.

The building of a new Center School in 1929 made possible the consolidation of all educational facilities and the closing of the district schools. About the same time, plans were begun to construct a new Town Hall. It was dedicated on Valentine’s Day in 1931, and Old Town Hall stood empty thereafter. As it fell into disrepair, many townspeople suggested that it be torn down.

Fearing the loss of this beautiful old building, the Wilton Garden Club persuaded the Town to allow the Club to renovate, decorate, and completely maintain Old Town Hall. This ambitious undertaking by the Wilton Garden Club has been supported by major financial commitments and strong membership participation over the intervening years. For its efforts in preserving and restoring this charming and historic building, the Club was rewarded with a certificate of commendation from the Historic American Building Survey in 1939.

In 1970, Old Town Hall and several other neighboring buildings were designated as Historic District #2. The Wilton Historic District Commission described the design of the building:

“ . რა .as a simple, excellent one of Colonial character. It appears to be earlier than 1832 since a building of this date would normally have windows with larger panes. Perhaps the early character of the Old Town Hall was due to the fact that it was a two-day journey to large centers such as Boston or New York and that the latest styles did not penetrate to remote areas such as Wilton for a considerable number of years. Or, perhaps the builders of this building wished to make its look in harmony with the Congregational Church, built in 1790, and copied the small paned windows of this nearby building.”

The Club added a section to the rear of the building in 1948 making room for a kitchen, restrooms, a furnace, and a small greenhouse. Many additional refurbishing, landscaping, painting, and patching projects were undertaken to keep the building in useable condition. During one of these special projects, insulation of the roof area in 1977, rotten support timbers were discovered. The building was then condemned.

Firm in its belief that Old Town Hall was of such architectural and historic significance to the town, the Club organized and led a second major renovation of the building. In December of 1980, Old Town Hall was officially reopened with the Club acting as rental agent and caretaker of the property.

When the Old Parsonage property adjacent to Old Town Hall was sold in 1992, changes were made again to the building. The town built a new drive and doorway on the west side, both accessible for the disabled. The new construction opened up an opportunity for the Club to design a landscape plan for the new entryway. With contributions from Club members and a PETALS grant, the Club designed and installed a charming garden filled with interesting and unusual trees, shrubs, perennials and annuals. The garden displays four seasons of interest while serving as an elegant backdrop for this landmark building.

The Club continues to lovingly care for and maintain Old Town Hall. Through its efforts, a very important part of Wilton’s history has been preserved.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Mauris eu augue eget augue interdum faucibus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Mauris eu augue eget augue interdum faucibus

Დაგვიკავშირდით

140 S Palmer St, Ridgeway, SC 29130
(803) 337-0389
[email protected]

საათები

Monday . დაიხურა
Tues - Thurs . 11:30 AM - 10:00 PM (Kitchen closes at 9:00 PM)
Fri - Sat. 11:30 AM - 12:00 PM (Kitchen closes at 10:00 PM)
Sunday . დაიხურა


Old Town Hall - History

მუზეუმი

The Fifield Old Town Hall is listed on the National Register of Historic Places, where it is cited as "one of the few remaining buildings of its kind." The State Historical Society remarks that it is a "very impressive landmark." The Fifield Old Town Hall is in itself a very valuable artifact.

The Old Town Hall Museum is maintained and operated by the Price County Historical Society.

The Old Town Hall Museum was a government building from 1894 until 1967. It was built in 1894 to replace the original building constructed in 1882. That building and many others were lost in the fire of 1893, which destroyed the entire Fifield business district.

Through the years, day-to-day government business was conducted in the lower floor offices. Town meetings were held upstairs in the large hall. The upstairs was also the site of countless dances, talent shows, graduations, school programs, fancy balls, lodge meetings and appearances by visiting speakers.

Beginning on the lower floor, the former clerk's office displays logging tools, camp artifacts, railroad memorabilia, and the Round Lake Logging Dam Model. A Victorian period living room, kitchen, and bedroom occupy the old jail area. A changing exhibit room provides various aspects of county history. A gift shop offering books of local and northern Wisconsin history is also located in the former treasurer's office.

The old ticket office still stands sentinel to the wide stairway leading to the upstairs social hall, also known as "The Opera House." A stage remains an integral part of the interior, and a touch of early pioneer elegance is evident in the wainscoting and a delicate stencil, which has been restored on the walls.

Exhibits in the great hall include farm implements, artifacts of early transportation, clothing, CCC Camps, military memorabilia, and the Old Price County Courthouse furniture. The stage offers a glimpse into early county history, with the theme usually changing periodically.

The organization operating the Price County Historical Society was organized in 1959. The society took on its first substantial project in 1967 when it acquired the Fifield Old Town Hall from the town of Fifield. Restoration of the building began in 1969.

In 1976, the doors were opened to the public for the summer season. Today, the society maintains and develops the museum with support from Price County, the town of Fifield, private donations, grants, membership dues and volunteer help.


Old Town Hall

Founded in 1872, the Town of Babylon conducted its business through Town Board meetings held at various hotels and, on occasion, in board members' homes. The town clerk received mail and maintained records in a rented office establish in the community of his residence.

At that time, most of the town population was located within the communities of Amityville, Babylon, and Breslau (now Lindenhurst). The remainder of the town was sparsely populated and consisted mainly of farms. Town government consisted of many function, such as supervisor, councilman, town clerk, tax assessor, highway superintendent, constables, and judges. Most town officials used their homes for office space.

Opened in 1918, Old Town Hall was the first town hall erected by the Town of Babylon, and served as the seat of town government for 40 years.

In 2005, the building was placed on the National Register of Historic Places. After extensive restorations, the Old Town Hall was rededicated as the Town of Babylon History Museum on June 11, 2010, with three floors of exhibits that include the jail cells of the former Town of Babylon Police Department, the old courtroom, and a special exhibit room with an interactive multimedia table.


Უყურე ვიდეოს: ეს რომ სათვალთვალო კამერას არ გადაეღო, არავინ დაიჯერებდა! (აგვისტო 2022).